Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Z

Zapata

20. 10. 2008 19:01
Tak to mně opravdu pobavilo.

:-)R^

0 0
možnosti
RP

radim36

14. 5. 2008 11:25
Speciální překlad úsloví a přísloví.

Ten vtip byl obecný pro počítačový překladač, neměl s minulým režimem nic společného. Ostatně i dneska  by takový překlad dopadl podobně, kdyby dnešní překladače neměly databázi úsloví a přísloví, která nejdou překládat překladem jednotlivých slov, ale musí se překládat jako celek bez ohledu na to, kolik slov, případně i vět obsahují. Staré žití, rozum v pytli doteď v databázi nebyl, ale od napsání toho článku už možná bude.

0 0
možnosti
JD

icmek

13. 5. 2008 14:50
..

dopisoval jsem si pár let s číňankou na icq, z Honkogského TinShuiWai, a nebyl problém. oni totiž umí velmi dobře anglicky;)

0 0
možnosti
JK

lola-cz

13. 5. 2008 14:17
taky ráda češtinu...

.. a z výsledného "rozum v pytli = pochopení vaku" mi  smíchy až soplík vyletěl R^;-D;-D;-D.... takže díky za rozchechtání, milý pane R^

0 0
možnosti
JN

Hail Eris

13. 5. 2008 11:07
babelfish to umí dávno

ale jestli jste počítal dobře opět hezký vtip od firmy Google :)

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

13. 5. 2008 10:43
Já jsem si lámala hlavu,

odkud přišel Drahousek Zakaznik....

Pane Votrubo, už těch srandiček nechte:-)

0 0
možnosti
RB

RBE_CZI

13. 5. 2008 10:36
Skvělý!!!

Vy jste vážně třída;-D;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 23425x
Jsem výběhový typ člověka, který zastává archaické názory a zvyklosti, jako je slušnost, ohleduplnost a tolerance.
Přes pokročilý důchodový věk věřím v možnosti a sílu Internetu.
A proto jsem na tomto blogu.
Více na: www.sazena.eu

Seznam rubrik