Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rypal

24. 2. 2008 1:43
Jenze ....

na vesnici kazdy kazdemu vidi do talire, v meste ma clovek urcitou anonymitu.

0 0
možnosti

Lady

24. 2. 2008 1:24
Re:Kdyby

0 0
možnosti

Lady

24. 2. 2008 1:23
Proč by se věšel?

0 0
možnosti

Lady

24. 2. 2008 1:10
Nejhorší měšťáci

0 0
možnosti

Mravenec

20. 2. 2008 17:25
Myslim, ze ne...

Zas tak brzo nevyhynou, dedi tam baraky, takze zas tak ekonomicky pod tlakem nejsou..

0 0
možnosti

Němek

20. 2. 2008 17:12
každá liška

Každá liška chválí svůj ocas. Která ho nemá, říká, že i bez něho je dobře. Každému vyhovuje něco jiného. Proč bychom mu to měli vyčítat nebo závidět? Žil jsem v Brně a byl jsem spokojený, protože tam má každá tramvaj konečnou v přírodě. Žil jsem na okraji Zlína v paneláku a byl jsem velmi spokojený, protože jsem byl v přírodě a do města jsem dojel za pár minut. Žiji na vesnici a jsem spokojený, protože kdykoli během dne mohu vyběhnout do sadu nebo do lesa. I na tu nepraktičnost vzdálenějších služeb si lze navyknout. Všude byli a jsou lidé dobří a špatní. Na vesnici se více vzájemně ovlivňují.

0 0
možnosti

krkec

20. 2. 2008 17:11
budte klidny

burani z vesnic brzy vyhynou. Vsestranny tlak, hlavne ekonomicky, na obyvatele vesnic, povede k tomu, ze vsichni budou v Praze. Kdyz ne bydlet tak aspon pracovat. 

0 0
možnosti

Mravenec

20. 2. 2008 17:08
Odpoved

Je mozny, ze jsou takovy pripady.

Kazdopadne mam presne tuto zkusenost z druhe strany. Pracuju v Praze a na rodne hroude si ti omezenejsi mysli, jak si ziju na vysoke noze a preventivne mi zavidi.

Takze, i presto, ze nafoukana nejsem, nebot k tomu nemam duvod, berou me za "prazaka co si zije na vysoke noze".

0 0
možnosti

Alg

20. 2. 2008 16:36
f

Proč na podpoře? Stačí když si přestanou myslet, že když bydlej v Praze, tak jsou něco víc. Pak přijedou na víkend do rodného městečka, nafouknutý jak balón.

0 0
možnosti

Mravenec

20. 2. 2008 16:30
Ja s clankem souhlasim

Jsem z malyho mesta, ale 10 let ziju v Praze. Chci se vratit, i presto, ze Praha v mnohem nabizi lepsi podminky.

Riziko mesta: anonymita umoznujici vetsi kriminalitu a bezohlednost + samota. Poslouchate nekdo Samsona? Pisen "Na samote ve meste" ...dost vystizna.

Co se tyce vesnice, je idealni v pripade, ze jsou v ni dlouhodobe vybudovane dobre vztahy. Ja mam s timto zkusenost dobrou, i presto, ze se setkavam se spoustou omezenych a zavistivych lidi. Ti jsou ale vsude...

A vy rodili prazaci tady nemachrujte. Vetsina naplavenin prisla za praci, protoze ji vlada nedovede rovnomerne plosne zorganizovat. To maji byt na podpore?[>-]

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 23425x
Jsem výběhový typ člověka, který zastává archaické názory a zvyklosti, jako je slušnost, ohleduplnost a tolerance.
Přes pokročilý důchodový věk věřím v možnosti a sílu Internetu.
A proto jsem na tomto blogu.
Více na: www.sazena.eu

Seznam rubrik