Osobní

Rudolf Votruba

Nakupujete, pánové?

Taky chodíte nakupovat? Nemyslím tím nákupy komodit, které nakupují muži v typicky mužských obchodech z vlastního popudu a pro vlastní potřebu, ale nákupy potravin pro domácnost. Nevím jak Vy, ale já jsem občas obšťastněn důvěrou mé ženy, která mě vůbec netěší (teď myslím tu důvěru). Přímočarou úvahou dochází moje manželka k závěru, že když už musím jet do práce autem, nebude pro mě jistě obtížné zastavit se cestou domů ve vhodném obchodě a nakoupit zásoby pro doplnění naší spíže. Pokud prožíváte obdobné zážitky vrcholného manželského štěstí, rád bych se s Vámi nezištně podělil o několik neocenitelných zkušeností, s nadsázkou se dá říci „desatero muže nakupujícího potraviny."

5.5.2008 v 11:14 | Karma článku: 29.21 | Přečteno: 3227 | Diskuse

Rudolf Votruba

Zavináč kontra @

Máte rádi zavináče? Myslím tím nejen rybí filety s cibulí, kyselým zelím a další zeleninou v kyselém nálevu. Jako zavináč se v češtině také označuje znak, který se používá v emailové adrese, i když málokdo ví proč.

4.3.2008 v 0:00 | Karma článku: 38.03 | Přečteno: 216788 | Diskuse

Rudolf Votruba

Seš blbej jako pučtok

Takhle jsem byl ocejchován - a já nevěděl, co to vlastně znamená.

22.2.2008 v 16:51 | Karma článku: 37.49 | Přečteno: 11056 | Diskuse

Rudolf Votruba

Vesnice kontra město

Měšťák vesničanem pohrdá. Vesničan měšťáka taky moc rád nemá.

19.2.2008 v 16:34 | Karma článku: 38.22 | Přečteno: 8509 | Diskuse
Počet článků 11 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 23425
Jsem výběhový typ člověka, který zastává archaické názory a zvyklosti, jako je slušnost, ohleduplnost a tolerance. Přes pokročilý důchodový věk věřím v možnosti a sílu Internetu. A proto jsem na tomto blogu. Více na: www.sazena.eu